neděle 25. září 2016

Moje Ebay nákupy + soutěž o korejskou kosmetiku



Zatímco před létem jsem si pořizovala spíše dekorativní kosmetiku, s podzimem jsem získala pocit, že mám nedostatek pečující kosmetiky. A protože mě v drogériích nic moc neoslovilo, zabruslila jsem na svůj oblíbený Ebay a zase se zadívala na nádherné obaly kosmetiky korejských značek. A protože z vlastní zkušenosti vím, že nejenže tyto produkty krásně vypadají, ale také úžasně fungují, neodolala jsem a první dávku si objednala. Na co se tedy neuvěřitelně těším? A čím jsem se rozhodla obdarovat vás?



TOO-COOL-FOR-SCHOOL-Pumpkin-Sleeping-Pack-Mini-30ml

Pumpkin sleeping pack od značky TooCoolForSchool mě už na první pohled zaujal dokonalým balením. Masku na obličej, která účinkuje přes noc, jsem navíc ještě nezkoušela, a i to byl jeden z faktorů, které mě k nákupu vedly. Když jsem si navíc přečetla spoustu velmi kladných recenzích na zahraničních beauty blozích, nebylo už vůbec co řešit. A tak už je tento fešák na cestě za mnou. Jestliže už tušíte, že na recenzi čekat nebudete a rovnou si tento produkt zkrátka musíte objednat také, můžete tak učinit zde. V přepočtu vychází toto 30 ml balení na 145 Kč.




ETUDE-HOUSE-My-Lash-Serum-9g



Sice mi řasy nijak zvlášť nepadají, ale perfektní péči si zaslouží stejně jako zbytek těla. Proto i produkt My Lash Serum od Etude House už míří směrem ke mě a už se nemůžu dočkat, až jej vyzkouším. Řasám by měl dodat vitalitu, zabránit jejich vypadávání a přinést potřebnou výživu. Překvapila mě velmi příznivá cena 114 Kč, které nešlo odolat. Pokud si chcete produkt za tuto cenu pořídit i vy, neváhejte,  sleva končí za 3 dny. My Lash Serum si můžete pořídit zde






TONY-MOLY-Pokemon-Hand-Cream-30ml-rinishop



Jestliže jste propadli lovení Pokémonů, neměl by vám některý z krémů na ruce s touto tématikou chybět :) Já se ho rozhodla pořídit příteli, který je velkým fanouškem tohoto fenoménu a vybrala jsem modré balení se Squirtlem. Sice je 134 Kč za 30 ml krém na ruce poměrně hodně, ale za ten obrázek to asi stojí. Prodává je značka Tony Moly a vybrat si můžete mezi 8 různými Pokémony, mezi kterými samozřejmě nechybí ani ten nejslavnější Pikachu.






Předpokládám, že produkty přijdou nejdříve za měsíc, a tak si na recenzi budete muset chvíli počkat. Aby to čekání uteklo o něco rychleji, rozhodla jsem se pro vás připravit první malou soutěž o balíček vybraných vzorků korejské kosmetiky, mezi kterými nechybí třeba avokádový pleťový krém nebo masážní rajčatová maska Tony Moly! Jak můžete vyhrát? Stačí se stát pravidelným odběratelem tohoto blogu, lajknout facebookové stránky Jane's Magazine a napsat do komentářů svůj e-mail a informaci, pod kterým jménem vás mezi odběrateli najdu. Vítěz pak bude určen náhodným losováním. Soutěž končí 9. října, tak neotálejte :)

6 komentářů:

  1. Sleduji. :)
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. boužel jsme nikde nenašla žádný panel k přihlášený odběru pro GFC :(
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem nenašla panel k GFC
    fb: Renata Okáčová
    mail: reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji, tedy doufám, že se mi zadařil. :-)
    FB Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji :)
    FB: Tairen jane
    email: AoiTacu@post.cz

    OdpovědětVymazat
  6. sledujem
    fb nika benko
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat